Randomination

keep it real! I'm front'n
Yasmin II
Yasmin
Ikmal Edris
Kit
war
Wira
Sabree
jumpingJane
Armand
Guo
Amad Eimang
Raj
Abby
Ted
Ina
Nadia
Caryn
Hati Batu
Izwan Azrul
Haider
Gidong
© 2008 gdjock@yahoo.com
Friday, July 21, 2006
Aku dan goggle earth
Aku sekarang kat Lab computer. Sajer-sajer je check email and whatnot. Then aku tengok kat PC ni ada Google Earth. Aku pun bukak la... Mula-mula aku cari of course la rumah aku kat Kulai tuh. Tapi resolution tak boleh nak tinggi lagi. So aku just amik gambar kawasan Kulai-Senai jer. Kalau tak boleh la tengok ape mak aku tengah buat...
















Kawasan rumah aku dah dekat ngan bandar Kulai. Tapi aku tau apa yang korang tertanya-tanya tu kan, nak tanya rumah Mawi. Ok la, rumah Mawi kat Felda Taib Andak, yang sebenarnya terletak agak jauh dari bandar Kulai. Aku rasa lebih ke barat dari Kulai kot.

So sekarang ni mari kita lihat kedudukan UIA dari udara pulak...
Ok, ini adalah pandangan bird eye view dari satelit. Memang dari jaun dah boleh nampak UIA sebab bumbungnya nan biru-biru 'keADILan' gitu (aku tak campur politik ok). Sekarang korang boleh paham la perasaan aku bila terpaksa berjalan dari bilik ke kuliyyah and then ke bilik balik, lepastu ke padang hoki dan balik.

OK sekarang ni aku kat Department of Biotech kat lab computer. Tempatnya aku tandakan seperti kat rajah sebelah. Kalau ada nak bom, sudi-sudikanlah.

Anak panah itu menunjukkan the exact location of my bunk. Kat tengah tengah tu padang futsal, tempat beruk-beruk memekik sampai ke tengah malam.

Ini pulak adalah padang turf hoki kesayangan ku. Kalo korang rajin gunalah Goggle Earth petang-petang sikit dan tengok kat sini, mana tau boleh nampak aku main ke.. Yang warna biru tu pulak ialah swimming pool sister. Kalau nak mengendap guna satelit, usha la kat sini. Heheh!




Aku rasa macam freaky la pulak menda ni. Cuba fikirkan kalo orang asing atau mahluk asing nak attack kita, senang-senang je dia tau tang mana nak bom, tang mana nak attack. Nauzubillah... Papepun benda ni fun jugak, tapi kalo magnifying dia lagi power, lagi best! Bole la usha keadaan di rumahke, keadaan aweks-aweks ke, bole le tau kat mana member-member kita berdating-datingan....heheheh
posted at 4:05 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Every Man For Himself

“Count your smiles instead of your tears; Count your courage instead of your fears.”

~ Unknown

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”

~ Maya Angelou

“The secret of Happiness is Freedom, and the secret of Freedom, Courage.”

~ Thucydides

“Everything becomes a little bit different as soon as it is spoken out loud”

~ Hermann Hesse





Advertisement / I'msellingout
Image Hosted by ImageShack.us
Debt Consolidation