Randomination

keep it real! I'm front'n
Yasmin II
Yasmin
Ikmal Edris
Kit
war
Wira
Sabree
jumpingJane
Armand
Guo
Amad Eimang
Raj
Abby
Ted
Ina
Nadia
Caryn
Hati Batu
Izwan Azrul
Haider
Gidong
© 2008 gdjock@yahoo.com
Wednesday, July 19, 2006
Bunuh diri, terbunuh atau terjatuh?
Smalam adalah satu lagi hari tak berguna bagi aku. Bangun lambat. Lepas lepak-lepak kat lab, aku balik untuk bersiap-siap pi training hoki. Ini hari aku pi trening awal sikit sebab Azam bagi aku pinjam motor dia. Dia cakap dia pakai motor member dia. Macam smalam aku malas giler nak trening. But, at least aku dapat pakai pad keeper aku. Sisters pun ramai yang turun. Aku main dengan Wan, Epul, Wan library ngan Janggut. Kira macam test keeper la tu. Lepas tu Coach buat game, 5 on 5. Mula-mula aku masuk geng budak-budak baru, lawan geng-geng 2nd year yang agak star-star. Aku bolos 2. Chett! Lepastu tukar geng pulak, main geng staff pulak, kali ni takde bolos. Lepas tu geng budak-budak baru campu geng staff. Takde bolos lagi. Tapi overall aku rasa hari ni aku main macam sial sikit.

Balik lepak-lepak jap, lepas tu mandi, solat and pegi makan. Then, after that aku pi CC, ingat nak cari HTML codes, main punya main dah 4 jam. Balik-balik Azam dah ada. Aku borak-borak la dengan dia. Dia cakap ada budak bunuh diri kat masjid. Isk, aku terkejut! Biar betul? Dia cakap budak foreigner. Tapi dia tau cam tu je la. Borak punya borak, awek aku tepon pulak. Dia cakap dia baru balik meeting dengan Soca student society. Aku citerla pasal budak bunuh diri tu, dia pun terperanjat. Dalam 20 minit lepastu kitorang berenti, sebab aku ngan dia dua-dua dah ngantuk. Tapi malam tu pukul 3 lebih gak aku tido.

Aku tersedar pukul 10 pagi tapi mals giler nak bangun. Si Azam siap kejutkan aku. Aku sambung tido balik. Pukul 1 lebih baru aku bangun. Siap-siap lepastu pu makan kat cafe Siddiq, and then pi kuarkan duit. Lepastu aku pi office CCAC, untuk amik surat yang aku janji ngan Mahyar nak amik dari hari Isnin lagi. Aku kena jadi assistant trainer untuk First Aid level 1 punya kelas. Jena jaga kelas Abg. Solihin (Friday 8 to 10 pm) and Abg. Rofizi (Saturday 8 to 10 am). Ok la, kalau paying rates sama, insya-Allah aku boleh dapat lebih kurang RM 3000 hujung sem ni. Muahahaha! Lepas tu aku tanya pasal budak bunuh diri tu, dia cakap bukan bunuh diri, tapi terjatuh. Budak USA umur baru 15 tahun, tengah follow summer camp. Masa tu dengan dia ada 5 orang kat atas tu. Budak tu mati, sebab menurut Mahyar banyak tulang-tulang dia yang bersepai. Oh, macam tu ke? Patut la masa balik dari withdraw money tu aku nampak van jenazah lalu.

Ok la, aku nak cari codes untuk buat to do list.
posted at 3:24 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Every Man For Himself

“Count your smiles instead of your tears; Count your courage instead of your fears.”

~ Unknown

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”

~ Maya Angelou

“The secret of Happiness is Freedom, and the secret of Freedom, Courage.”

~ Thucydides

“Everything becomes a little bit different as soon as it is spoken out loud”

~ Hermann Hesse





Advertisement / I'msellingout
Image Hosted by ImageShack.us
Debt Consolidation