Randomination

keep it real! I'm front'n
Yasmin II
Yasmin
Ikmal Edris
Kit
war
Wira
Sabree
jumpingJane
Armand
Guo
Amad Eimang
Raj
Abby
Ted
Ina
Nadia
Caryn
Hati Batu
Izwan Azrul
Haider
Gidong
© 2008 gdjock@yahoo.com
Monday, July 17, 2006
U CANT TOUCH THIS
Hari ni aku bangun awal la jugak, memandangkan smalam aku tidur amat lambat dalam pukul 4 lebih agaknya. Si Azam pagi-pagi dah kemas bilik. Dia bangun awal sebab dia dah tido dari tengah hari semalam. Dengan pasang vacuum nyer, mana bisa tidur dong! Aku bangun, mandi and then pegi sarapan kat cafe Sidiq. Aku teingat yang rokok aku dah abis, so aku decide pi LRT Gombak, beli Marlboro dan paper skali.

Balik bilik Azam ada lagi kat situ. Borak sikit-sikit ngan dia pasal recruit baru Suksis, ala macam polis simpanan la. Lepas tu aku solat Zohor dan memandangkan takde keje lagi nak buat, aku tido.Hari ni aku mimpi yang teramatlah scary and pelik. So scary, I still can even recount it now. Yang aku ingat aku ngan member-member nak makan pizza. Lepas tu masa kat depan kedai pizza tu, ada anjing bulldog yang besarnya macam anjing rotweiler menghampiri aku. Aku jadi cuak giler. Semua orang yang ada kat sekeliling aku pun freeze, tak nak buat sudden move. Aku masa tu dah cuak nak mampus, redha je la dengan apa rang berlaku. Then, I felt that the dog somehow bite my nuts. Not visious bite but more like a suck-bite. It felt like someone had grab and pulled my nuts. Aku rasa benda ni macam betul betul real, sebab aku rasa senak. Anyway, aku berjaya lepaskan diri dari anjing tu dan berjaya bunuh dia dengan menghentak muka anjing tu kat cermin pintu.

Apa yang misterius nya, adakah aku telah dimolest ketika aku masih tidur. Aku sebenarnya dah dua tiga kali di'sentuh' masa aku tidur. Tang aku ingat masa aku form 5, aku terjaga dari tidur sebab aku rasa ada benda yang merayap kat private part aku. Mula-mula aku biar jer, lepastu bila makin menjadi-jadi aku bangunla untuk tengok apekebendanya yang mengganggu lenaku ini. Rupa-rupanya ada junior aku tengah baring kat celah kaki aku. Bila dia sedar aku terjaga, terus dia blah. Aku yang masih dalam keadaan lalok, tidur balik kerana tidur itu nikmat. Esoknya aku tak confront budak tu, sebab aku taknak make a big deal out of it. Yang terbaru aku kena kacau adalah pada sem lepas. Mada tu hari Jumaat. Malam sebelumnya aku tidur lambat. So, masa aku tidur tu aku terasa macam ada benda yang bermain dengan 'adik' aku. Ye la, bangun tidur mesti la stim kan? Aku pulak masa tu tidur pakai short je. Aku masa tu tengah lalok-lalok gak, tapi aku bukak mata sikit and nampak ada tangan yang tengah tapping 'adik' aku. Aku terus pusingkan badan, dan aku dengar budak yang sentuh aku tu lari lintang pukang. Lepas tu aku mandi dan pegi sembahyang jumaat. Tapi masa tu semacam ada sick feeling in my stomach.

Itulah antara pengalaman aku di molest masa tidur. Diorang ni pengecut, amik curi-curi. Kalau nak, mintak. Aku bole bagi!
posted at 12:12 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Every Man For Himself

“Count your smiles instead of your tears; Count your courage instead of your fears.”

~ Unknown

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”

~ Maya Angelou

“The secret of Happiness is Freedom, and the secret of Freedom, Courage.”

~ Thucydides

“Everything becomes a little bit different as soon as it is spoken out loud”

~ Hermann Hesse





Advertisement / I'msellingout
Image Hosted by ImageShack.us
Debt Consolidation