Randomination

keep it real! I'm front'n
Yasmin II
Yasmin
Ikmal Edris
Kit
war
Wira
Sabree
jumpingJane
Armand
Guo
Amad Eimang
Raj
Abby
Ted
Ina
Nadia
Caryn
Hati Batu
Izwan Azrul
Haider
Gidong
© 2008 gdjock@yahoo.com
Wednesday, August 01, 2007
wedding Blues

Hari ni adalah hari yang busy... aku bagaikan ditarik ke sana ke mari. everybody want a pice of me, to do their job. Kerana aku budak baru, so kena la folo. Anyway, aku kena pegi meeting wakilkan bos aku. Yang ada kat meeting tu suma big wigs cuma aku je yang agak kutu, hence agak down di situ. Tapi aku kena step up, dan buat dono je, berlagak macam aku pun setaraf ngan diorang. Hasil daripada meeting tu, aku kena jadi event manager and also a group leader untuk programme tu. Agak bangga gak la di beri kepercayaan.

Anyway masa meeting tu, chairperson meeting hari ni, juga ex-boss aku, dapat a bouquet of roses, which kinda buat kitorang terkejut, but then Kak Zu (the said person) cakap hari ni anniversary dia and husband dia memang bagi flowers tiap kali anniversary. Dah 18 tahun but so much in love. Pada time tu I felt so mushy inside. Kinda just grab somebody randomly and shout "Let's get married and fuck!".

Pada masa tu gak aku mula terfikir pasal nak kawin. Sebelum ni aku memang tak terfikir langsung nak kawin sebab aku bukan jenis orang yang bagi commitment sangat. Lagi satu aku cepat bosan dan aku memang muak dengan orang yang bermanja-manja ataupun yang mengada-ngada. I keep telling myself I will find somebody sooner or later, but I kinda doubt that coz aku punya taste memang ridiculous. Aku rasa takde orang yang menepati taste aku. Sebab tu aku cakap ridiculous.

This weekend, 2 lagi member aku nak kawin. Farid @ Oonam, dah kawin June lalu, tapi la ni baru nak bersanding kat K.L (Kuala Lipis). Dia ni member aku dari sekolah menegah sampai la ke zaman u. On the same day, member aku Meyem pulak nak kawin dengan 'Zalia MTV' nyer, Amy. Dia ni kira satu gang la dengan aku, tapi bukanla that BFF. Unfortunately, aku tak dapat pi kedua-dua wedding coz aku kena pi Port Dickson for that aforementioned programme. So untuk diorang ni, selamat menjalani hidup berumah tangga elevator, dan jangan la bercerai berry berai di senja hari.

Labels: , ,

posted at 9:40 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Every Man For Himself

“Count your smiles instead of your tears; Count your courage instead of your fears.”

~ Unknown

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”

~ Maya Angelou

“The secret of Happiness is Freedom, and the secret of Freedom, Courage.”

~ Thucydides

“Everything becomes a little bit different as soon as it is spoken out loud”

~ Hermann Hesse





Advertisement / I'msellingout
Image Hosted by ImageShack.us
Debt Consolidation